luni, 14 ianuarie 2013

Visez lucid în visul altcuiva


De prea mult timp simțeam că urma să se întâmple.
Energia creștea ca pe o piesă psychedelică,
transformată în zgomot de elicopter zbunând deasupra unui lan de grâu,
unde peste noapte apăruse un nou crop-circle.

Eram în așteptare orgasmică,
iar nerăbdarea mă agita și mă facea să transpir la senzații si emoții teleportate din viitor.

Zâmbet cu ochii plic, ce deghizare ai găsit de data asta?
Mi-a fost atât de ușor să te recunosc,
ca şi cum te-aș fi desenat în acuarelă când eram copil
și te-aș fi ascuns sub pernă ani la rândul pentru a te visa.

M-am trezit în vis.
Încarnarea ta mă face să schimb măsti și culori
și să mă împiedic de toate personalitătile pe care mi le-am scos pe umeraș din dulap
și le-am aruncat pe jos în mijlocul camerei.
Nu am în ce să mă îmbrac în fața ta,
dezbrăcată în mine goala te caut cu privirea de copil poftind la măr grazurat.

Cu o privire îți șoptesc că te aștept în visul ăsta de câțiva ani,
iar tu cu un zâmbet îmi răspunzi că nu e timpul încă.
E de prisos să vorbim,
cred ca știm amândoi că suntem fiecare în visul celuilalt.
Întruparea cărui desen de sub perna ta sunt eu?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu