joi, 21 februarie 2013

În alt carnaval


Într-o zi ne vom întâlnii într-un alt carnaval
unde vom fi norocoşi dacă vom fi învăţat
că nu (mai) există colţuri ca să ne putem ascunde unul de celălalt
şi că nici râuri unde să încercam să dizolvăm ce este între noi

Cei doi zei care ne-au hrănit atâta timp cu ambrozie
se vor recunoaşte în timp ce vor sta cu picioarele în valurile din irişii nostrii.
Se vor juca de-a leapşa dintr-o gaură neagră a ochiului în alta.
Dupa reflux vom rămâne în sfârşit doar noi doi.

Atunci, în plin câmp,
barba ta o să-mi zgârie sânul,
făcându-mi sfârcurile o să mi se înşurubeze în piept ca două titireze,
degetele lungi o să-ţi trădeze bătaia inimii pe stomacul meu, hipnotizându-mi fluturii,
pe când ale mele o să se afunde până la metacarpiene în nisipurile mişcătoare din părul tau.

 

10 comentarii:

  1. ma bucur sa intalnesc scriitura buna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. io-s curios: dacă iubirea-ar fi spână - sau, poate-ar deveni ciunga - ţi-ai schimba scriitura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragă anonim,
      ceea ce scriu e externalizarea peisajului meu intern, care e în strânsă legatură cu anotimpul iubirii în care ma găsesc. aici eram în plină primavară, iar iarna e foarte diferită. o iubire ciungă o asociez cu iarna.
      scriitura, felul în care scriu, se schimbă împreuna cu mine la trecerea prin anotimpuri. ea se schimbă singură şi observ ca a devenit mai puţin haotică decât era la început.
      nu pot decât să sper la cât mai multe anotimpuri!

      mulţumesc pentru ocazia de introspecţie

      Ștergere
  3. dadadar eu mă refeream la cazul in care „obiectul” iubirii ar cheli, caz foarte practic de altfel, sau – Doamnefereşte – şi-ar pierde degetele lungi intr-un accident de muncă. Dacă v-aţi intâlni, cu el in stadiul ăsta, *in alt carnaval*, ţi-ar fi la indemână să renunţi la fantezia cu metacarpienele in părul lui, sau să ţi-o adaptezi la circumstanţe, fără ca „iubirea” – in sine - să chelească? Sau ai adapta „iubitul” la fantezia ta absolută, carevasăzică, l-ai schimba cu unul „adecvat”, ca să fie primăvară, ca in sufletul tău. Cu alte cuvinte, ai putea schimba cu uşurinţă a treia strofă, fără să le modifici pe primele două deloc? Asta te intrebam :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, pai... postez ca anonim din cauze tehnice, principala fiind ca wordpressul sufera (cel putin) de o semipareza, cand e vorba de postat comentarii si, prin asta, instiga la anonimitate. Oricum, noi nu ne cunoastem si trebuia, poate, sa precizez ca, daca fericitul posesor de barba aspra, degete lungi si plete, exista in realitate, nu sunt eu el, sub acoperire. Daca, totusi, gandul asta te-a impins sa imi raspunzi, imi cer scuze anticipat pentru deziluzia provocata, dar imi rezerv, totusi, dreptul de a rade de situatie in sinea mea, dar asta nu pentru c-as fi un porc:). Eram doar curios.

    RăspundețiȘtergere
  5. de fapt, acum vad ca e blogspot, nu wordpress. dracu sa le ia pe amandoua:))
    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anonim sau nu, mă simt iritată și tristă citind comentariile tale, pentru că le interpretez ca răutăcioase și 'intelectualizate' și pentru că nu ăsta e răspunsul pe care mă asteptam să-l producă ceea ce scriu

      Ștergere